Medicina muncii este specialitatea medicala care studiaza relatia om-munca, adaptarea omului la munca si adaptarea muncii la persoana care o efectueaza.
Medicina muncii este o specialitate medicala extrem de complexa, de relatie, care inglobeaza cunostinte din mai multe specialitati medicale.
Medicina muncii se ocupa cu preventia, diagnosticarea si managementul bolilor profesionale, a bolilor legate de profesie, a accidentelor de munca, precum si cu asigurarea sanatatii in vederea cresterii productivitatii la locul de munca.
Oferim serviciul de Medicina Muncii structurat in functie de riscurile profesionale specifice companiei dvs., identificate in prealabil de specialisti in domeniu.
Avantajul serviciilor de medicina muncii:
- reducerea numarului de zile absente de la serviciu;
- cresterea eficientei activitatii desfasurate de client;
- verificarea si avizarea concediilor medicale;
- Examinarile pentru medicina muncii se pot desfasura la sediul angajatorului daca societatea amenajeaza un spatiu corespunzator din punct de vedere igenico-sanitar pentru efectuarea examinarilor medicale.
In conformitate cu:
- Legea nr. 319/2006 si Normele Metodologice de Aplicare Publicate inMonitorul Oficial nr. 882/30.10.2006.
- Hotararea de Guvern nr. 355 din 17 mai 2007 privind examinarile medicale pentru fiecare categorie profesionala in parte.
- organizarea si participarea la evaluarea riscurilor profesionale;
- monitorizarea starii de sanatate a angajatilor prin:
- examen medical la angajare – structurat conform profesiei si a fisei de expunere la riscuri; stabileste aptitudinea in munca;
- control medical periodic- reevaluare starii de sanatate;
- examen medical la reluarea activitatii – pentru persoane care au intrerupt serviciul mai multe de 30 de zile din motive medicale;
- examen medical de adaptare – stabileste aptitudinea in munca a persoanelor angajate in locuri cu risc profesional dovedit sau potential;
- reabilitarea profesionala si reorientarea profesionala in caz de accident de munca;
- colaborarea permanenta cu medicul de familie al personalului angajat, informarea asupra starii de sanatate;
- monitorizarea afectiunilor angajatilor prin luarea in evidenta a certificatelor de concediu medical si urmariea evolutiei a bolii;
- la finalizarea examinarilor de medicina muncii, angajatul si angajatorul vor primii rezultatul evaluarii prin intermediul fisei medicale in care se mentioneaza aptitudinea pentru ocuparea locului de munca conform profesiei si functiei;
- comunicarea riscului profesional catre toti factorii implicati in procesul muncii;
- consilierea angajatorului privind adaptarea muncii la caracteristicile psiho- fiziologice ale angajatului;
- consilierea angajatorului pentru fundamentarea strategiei de sanatate si securitate la locul de munca;
Clientii de pe intreg terioriul tarii noastre, ne recomanda colaborari de succes, in decursul carora am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor si sa indeplinim obiectivele vizate.
Reputatia NEI HOLDING este reflectata si de prestigiul clientilor nostri.